„Filmul este mult stilizat – sunt folosite elemente de «teatru de stradă», cum le-am spune astăzi, sunt incorporate scene de dans și muzică, iar imaginile care prezintă boicotul social sunt extraordinare. Contextul este universal, iar pentru perioada pre-independență în care a fost creat filmul, subiectul este îndrăzneț. (…) NEECHA NAGAR este contemporan ca subiect – corupția de la nivel înalt și felul în care acesta este gândită.” (Sulekha.com)
Marele premiu al Festivalului, Cannes 1946
„Filmul este mult stilizat – sunt folosite elemente de «teatru de stradă», cum le-am spune astăzi, sunt incorporate scene de dans și muzică, iar imaginile care prezintă boicotul social sunt extraordinare. Contextul este universal, iar pentru perioada pre-independență în care a fost creat filmul, subiectul este îndrăzneț. (…) NEECHA NAGAR este contemporan ca subiect – corupția de la nivel înalt și felul în care acesta este gândită.” (Sulekha.com)
Marele premiu al Festivalului, Cannes 1946