Fiul doctorului decedat încearcă să recucerească buna reputaţie a familiei Frankenstein, transformând monstrul într-o fiinţă bună. „După FRANKENSTEIN şi MIREASA LUI FRANKENSTEIN, acesta este ultimul film în care Boris Karloff întruchipează Monstrul. (...) Deşi critica l-a socotit sub valoarea precedentelor producţii din seria FRANKENSTEIN, filmul are momentele sale antologice; remarcabil rămâne jocul cu sânge rece al lui Bela Lugosi, interpretându-l pe ucigaşul spânzurat, care a supravieţuit din dorinţă de răzbunare.” (Ivan Butler, “The Horror Film”, 1967
Fiul doctorului decedat încearcă să recucerească buna reputaţie a familiei Frankenstein, transformând monstrul într-o fiinţă bună. „După FRANKENSTEIN şi MIREASA LUI FRANKENSTEIN, acesta este ultimul film în care Boris Karloff întruchipează Monstrul. (...) Deşi critica l-a socotit sub valoarea precedentelor producţii din seria FRANKENSTEIN, filmul are momentele sale antologice; remarcabil rămâne jocul cu sânge rece al lui Bela Lugosi, interpretându-l pe ucigaşul spânzurat, care a supravieţuit din dorinţă de răzbunare.” (Ivan Butler, “The Horror Film”, 1967