FUGI! – SUPER CROSS pentru AUTISM – 100KM Team - ÎNSCRIERI

Tue, 19 June, 09:20 - Sun, 26 August, 09:00

Galați , România

Tue, 19 June, 09:20 - Sun, 26 August, 09:00 Galați , România

Bilete Pret Bilete disponibile Cantitate
Donație Echipă Super Cross 1000.00 RON 25
-
0
+
Donație Cursa Copiilor 50.00 RON 81
-
0
+
Susțin cauza de la distanță 50.00 RON 180
-
0
+
Total 0.00 RON 0 bilete COMANDĂ
Biletele digitale iţi sunt livrate instant prin email. Simplu. Rapid.

Despre eveniment

FUGI! – SUPER CROSS pentru AUTISM – 100KM Team

1.1. Acest regulament se aplică participanţilor la evenimentul “FUGI!”.

1.2. Organizatorul evenimentului este Asociația Și noi suntem copiii voștri!
1.3. Participarea din cadrul evenimentului FUGI se face pe ECHIPE cu condiția respectării condițiilor impuse de către organizator. Unica participare individuală se poate accesa de catre copii (înscriși de către un tuture/însoțitor/reprezentant legal) în cadrul unei probe special destinată lor.
1.4. Înscrierea în cadrul evenimentului a unei echipe participante se face de către căpitanul acesteia. Componența echipei este fixă și înseamnă un numar de 10 participanți. Recomandăm existenta unor persoane de rezerva in situatia ...Citeste mai mult-->

FUGI! – SUPER CROSS pentru AUTISM – 100KM Team

1.1. Acest regulament se aplică participanţilor la evenimentul “FUGI!”.

1.2. Organizatorul evenimentului este Asociația Și noi suntem copiii voștri!
1.3. Participarea din cadrul evenimentului FUGI se face pe ECHIPE cu condiția respectării condițiilor impuse de către organizator. Unica participare individuală se poate accesa de catre copii (înscriși de către un tuture/însoțitor/reprezentant legal) în cadrul unei probe special destinată lor.
1.4. Înscrierea în cadrul evenimentului a unei echipe participante se face de către căpitanul acesteia. Componența echipei este fixă și înseamnă un numar de 10 participanți. Recomandăm existenta unor persoane de rezerva in situatia in care un membru al unei echipe  nu mai poate participa la eveniment din diverse motive. Fiecare echipă trebuie să aibă un nume și tricouri distinctive proprii. Sugerăm  tricouri cu numele echipei inscripționat.

Echipele participante pot reprezenta diverse companii, instituții, persoane fizice cu notorietate.

1.5. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a refuza înregistrarea şi participarea la cursă, din motive obiective conforme cu acest regulament, a vreunui participant;
1.6. Competiția se desfășoară în data de  26 AUGUST 2018

1.7. Înscrierile se fac în limita a 50 de echipe (o echipa are în componența 10 persoane).
1.8. Traseul competiției „FUGI!” se va desfășura pe malul Dunării, pe suprafața falezei inferioare. Punctul de START & FINISH va fi anunțat cu cel puțin o săptămână înainte de ziua evenimentului pe pagina oficială a organizatorului: Asociația și noi suntem copiii voștri!

Înscrierea membrilor unei echipe se va realiza de către căpitanul de echipă. Limita minima de varsta pentru inscrierea participantilor este de 18 ani, impliniti pana la data Start-ului evenimentului, respectiv 26 august 2018. Înscrierea echipei se poate face prin înregistrare online prin intermediul aplicației Kompostor sau  telefonic la numărul: 0754850603.

Organizatorul îsi rezervă dreptul de a invita la participare în cadrul acțiunii: companii, instituții, persoane publice sau fizice cu notorietate.

Prin achiziționarea biletului vă exprimați în mod automat acordul asupra termenilor și condițiilor din descrierea acestui Regulament și vă asumați pe propria răspundere :

3.1. - declară că acceptă şi înţelege termenii şi condiţiile de participare la Super Cross-ul „FUGI!” precum şi regulamentul evenimentului
         - îşi dă acordul ca imaginea sa sau alte date publice precum rezultatele  obţinute, clasamente, să fie folosite în materialele de promovare a  evenimentului, sub forma de fotografii, afişe, filme, interviuri etc. In          mod gratuit şi necenzurat;

4.Obligaţiile participanţilor

4.1. Fiecare participant la FUGI! se angajează în participare/implicare pe proprie răspundere, în deplină cunoştinţă a capacității de a participa la eveniment, a stării de sănătate fizică şi mentală.
4.2. Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare în caz de accidente valabilă pentru competiții sportive.
4.3 Organizatorii, partenerii, sponsorii, voluntarii şi personalul care participă la organizarea evenimentului nu sunt responsabili pentru orice fel de rănire, deces sau pagube de orice natură care pot surveni în timpul sau ca urmare a desfăşurării evenimentului.
4.4. Participanţii au obligaţia de a asculta şi de a respecta indicaţiile / instrucţiunile organizatorului şi ale personalului de concurs.
4.5. Organizatorul poate interzice luarea startului sau continuarea cursei pentru orice participant dacă acesta se prezintă în stare de ebrietate sau este sub efectul substanţelor halucinogene, de slăbiciune sau epuizare fizică sau psihică.

5.Taxa de participare

          5.1. Taxa de înscriere pentru fiecare echipă înseamnă o donație minim  sugerată cu valoare de 1000 ron.

6. Kitul de participant

          6.1. Include numărul de concurs, accesul la punctele de alimentare
          6.2. Kitul de participant trebuie ridicat de către fiecare căpitan de echipă   înainte de cursă, odată cu semnarea declarației pe proprie răspundere și  validarea participării echipei la eveniment. Punctul de ridicare va fi comunicat  de către organizator pe site si pe pagina oficiala de facebook.
          6.3. Pentru echipele participante din alte localități validarea se va face în ziua    de 26 august 2018. orele 8:00- 9:00, în zona de start.
          6.4. IMPORTANT: Fiecare participant va primi diplomă  Medaliile de  participare vor fi disponibile doar pentru persoanele înscrise până la data  de 1 august 2018 la FUGI! – Super Cross pentru AUTISM.  Primele 3  locuri la fiecare probă vor fi premiate cu medalii de colecție și/sau alte   recompense  materiale din partea sponsorilor. Locul 1 înseamnă câștigătorul   FUGI! și implicit câștigătorul întegului eveniment, va fi premiat cu trofeul FUGI! și medalie creată în manieră unică.

          Traseul va însemna o distanță de 5km cu buclă de întoarcere la 2,5. Fiecare tură prcursă înseamnă un jeton adăugat în drumul spre podium. Jetonul va fi obținut  de către fiecare alergător în punctul de întoarcere, fiind predat de către voluntarii prezenți în acel punct. Jetoanele vor fi mai apoi introduse de către         participanți, odată ajunși la punctul START-FINISH după fiecare 5 Km  încheiați în boluri/urne special pregatite pentru fiecare echipă. Pierderea  jetonului sau nepredarea acestuia în timp util anulează Km  efectuați de către  alergatorul echipei respective.

 Castigatoare va fi echipa care va aduna prin  alergare primele 20 de   jetoane, acestea însumând 100 KM.

7.  Proceduri de concurs

          7.1. Numărul de concurs trebuie montat pe partea din fata a tricoului şi trebuie să  fie vizibil pe tot timpul concursului.
          7.2.Startul evenimentului se va da la data de 26 AUGUST, ora 9.00, faleza inferioară Galați. Localizarea zonei de start va fi publicată pe pagina oficială.
          7.3 Concurenţii care se deplasează mai lent au obligația de a fi atenţi pentru a face loc celor care vin din spate, doresc şi pot să îi depășească.

 

8.  Protecţia mediului înconjurător

          8.1. Este strict interzisă aruncarea deşeurilor de orice fel, în orice loc de pe  traseu, în afara celor amenajate sau la punctele de control.
          8.2. Cei care nu respectă această regulă vor fi scoși din cadrul acțiunii.

 

9.  Modificarea traseului, alte decizii privind desfăşurarea concursului

          9.1. Organizatorul poate modifica oricând traseul sau poate anula/opri  competiţia dacă aceasta nu se poate desfăşura în condiţii de siguranţă.
          9.2. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări asupra    informaţiilor afişate pe pagina oficială, a regulamentului sau a programului,  etc. Aceste modificări vor fi aduse la cunoştinţa participanţilor cu minim 5  zile înaintea concursului, în cazul informaţiilor afișate pe pagina oficiala a organizatorului sau cel târziu la preluarea numerelor de concurs pentru  informaţii privind programul cursei.

 

10.    Condiții de participare

          10.1 Căpitanii de echipe își asumă reponsabilitatea pentru participarea  membrilor echipelor  la cursă. Organizatorul nu poate fi responsabil pentru   nici un fel de accident sau pagubă pe care alergătorul le-ar putea întâmpina în  timpul competiției. Toți căpitanii de echipe prin achizițioanarea biletului de eveniment afirmă, își asumă și susțin declaratia prin care îsi dau acordul pe proprie raspundere că membrii echipelor înscrise de către ei sunt apți din punct de vedere medical pentru participarea la competitie.
          10.2 Minorii sunt înscriși doar de către adulți, la fel pentru ridicarea Kit-ului  și prezență la eveniment (părinte sau tutore). Prin înscrierea unui minor,  adultul declară și își asumă în mod automat acordul său cu privire la termenii  și condițiile acțiunii.

 

11.    Programul zilei de 26 AUGUST 2018

          7:30-8:30 depunerea declarației pe proprie răspundere semnata (pentru toti  participantii) si ridicarea kiturilor (doar de către cei din afara orașului Galati, si dincolo de raza de 25km)
          9:00-10.00 – organizare, anunțuri, încălzire
          10.00 – startul pentru toate ECHIPELE

          10.15 – startul pentru CURSA COPIILOR

*Va exista posibilitatea unei curse speciale dedicată copiilor. Unica cursă individual. Vârste cuprinse între 4-12 ani. Premiere separată. Distanța   parcursă de către copii: 1KM cu întoarcere la 500m. Copiii vor fi premiați cu diplome de participare. Medalii doar pentru cei înscriși până la data de 1 AUGUST 2018. Eventualele premii vor fi anunțate pe parcursul promovării evenimentului în funcție de disponibilitatea sponsorilor. Timpul acordat pentru Cursa copiilor este de 30 minute.

Timpul acordat  pentru ECHIPELE înscrise la FUGI! – Super Cross – 100km pentru Autism: 2ore.

Festivitatea de premiere va avea loc în zona de start/finish.

Important* opțiunea "Susțin de la distanță cauza" înseamnă o donație de 50 ron fără participare fizică în concurs. În mod simbolic donatia sugerată de 50  ron înseamna 1Km fictiv asumat prin ajutor material de către o persoană ce dorește să sprijine Asociația Si noi suntem copiii voștri de la distanță.

*Evenimentul FUGI! este un eveniment umanitar cu caracter sportiv aflat la prima sa ediție și se vrea a fi aportul nostru personal al tuturor (participanți, susținători, voluntari, ambasadori, colaboratori,organizatori) pentru un plus de  șansă spre acceptarea absolută în societate a persoanelor diagnosticate în  spectrul autist.

Fondurile obținute vor fi investite în proiecte dedicate copiilor diagnosticați cu autism, create de către Asociația si noi suntem copiii voștri.

         

Motto: "FUGI! ȘI ÎNCEARCĂ SĂ ADUCI ZÂMBET CUIVA”

Vă mulțumim tuturor celor care veți fi alături de noi.

Cu stimă,

Echipa Asociatia si noi suntem copiii voștri.

 

 

Organizator

Asociatia si noi suntem copiii vostri

www.sinoisuntemcopiiivostri.com

0040754850603

10.00-22.00

NUMEROTARE
Categorii
Rezervat